Detaylı arama




75,00 TL


kitantik.com'dan %10 indirimli


Yeni İkonalar

Televizyonda Reklam Sanatı



Yazar: Paul Rutherford
Çevirmen: Mustafa K. Gerçeker
Yayıncı: Yapı Kredi Yayınları
Basım yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 1996
Dil: Türkçe
Sayfa Sayısı: 304 s.
Ebat: 13x21
Açıklama:

"Hepimiz, yılda yüzlerce, binlerce TV reklamı izliyoruz. Ama, TV reklamcılığı nerede, nasıl doğdu, nasıl gelişti; salt bir tüketim aracıyken, gerçek bir sanat dalına nasıl dönüştü? Televizyon reklamcılığının ABD'de başlayan ve dünyaya yayılan 50 yıllık öyküsünü bu kitapta bulacaksınız. Özellikle TV reklamcılığına adım atmak isteyenler, dünyaca ünlü "Clio, Young & Rubicam" ve Bessies koleksiyonlarının yanı sıra, "Cannes Aslanları" ile ödüllendirilmiş başarılı reklam spotu klasiklerinden seçilmiş örneklerden çok şey öğrenebilirler. Kanada, Toronto Üniversitesi TV Reklamcılığı Tarihi öğretim üyesi Paul Rutherford'un bu ilginç ve aynı zamanda çok yararlı araştırması, akademisyen ciddiyeti ile profesyonel beceri ve rahatlığını birleştiriyor. Deterjandan kolaya, otomobilden tuvalet kağıdına, TV reklamlarının özellikle genç kuşaklar arasında, günlük yaşamımızın vazgeçilmez bir parçası olarak, içimize girdiği, bizi yönlendirdiği, en azından etkilediği bir ortamda, yeni bir toplumsal gelenekle karşı karşıyayız: hem ticari, hem sanatsal, hem de eğlendirici ve nerdeyse kutsal... Ünlü reklamcı Jerry Goodis'in "televizyonu olan herkes için vazgeçilmez bir başucu kitabı" övgüsüyle önerdiği "Yeni İkonalar, Televizyonda Reklam Sanatı" ülkemizde de son yıllarda büyük bir patlama yapan reklam sektörüne ilgi duyan ve bu sektörü eleştiren herkese sesleniyor." (Arka kapaktan)

Orijinal karton kapağında.







Konu:  Basın Tarihi 
(Bu konu başlığı altındaki diğer kitapları görmek için tıklayın.)


SKU: 33519 / AY-






Web sitesiyle ilgili öneri, görüş ve sorularınız için sahaf@sanatkitabevi.com.tr adresine yazabilirsiniz.
©sanatkitabevi.com.tr 1998'den bugüne sizlerle...