|
Yaratıcı ve Çağdaş Bir Tarih Eğitimi İçin
İlköğretimde ve Liselerde Tarih Eğitiminin Yeniden Yapılandırılması Konusunda Bir Kavramsal Çerçeve
Yazar: İlhan Tekeli Yayıncı: Türkiye Ekonomik ve Toplumsal Tarih Vakfı Basım yeri: İstanbul Basım Tarihi: 2002 Dil: Türkçe Sayfa Sayısı: 39 s. Ebat: 15x21 Açıklama: İçindekiler:
Tarih Eğitiminin Amaçları; Öğrencinin Tarih Bilincinin Gelişmesini Sağlamak Öğrencinin Çağcıl Bir Kimlik Duygusu Oluşturmasına Yardımcı Olmak Öğrencilerin Kapasitelerinin Geliştirilmesini Sağlamak Yeni Modelde Tarih Eğitiminin Programlamasına Nasıl Yaklaşılabilir Yeni Tarih Eğitimi Modelinin Gerektirdiği Programlamanın Nitelikleri Üzerine Tarih Eğitimi Programları İçin Bazı Stratejik Seçmeler Tarih Eğitimi Programının Yaş Gruplarına Göre Düzenlenmesi Çocukların Eğitimine İlişkin Kuramlarla İlişkilendirilmelidir Program Değişik Tarih Eğitimi Biçimlerine Açık Olmalıdır Yeni Tarih Eğitimi Yaklaşımının Türkiye'de Uygulanmasında Göz Önünde Tutulması Gerekenler Geleceğe Yönelmiş Tarih Bilincinin Oluşturulmasında Türkiye'deki Tarih Yazıcılığından Gelen Bir Sınırlama Üzerine Kamu Alanının Yapısından Gelen Sorunlar
Orijinal karton kapağında.
Konu: Eğitim Tarihi (Bu konu başlığı altındaki diğer kitapları görmek için tıklayın.)
SKU: 22023 / AY- |